Okej

Det har inte hunnits med så mycket update här! Igår var det cruising för hela slanten. Jag körde cadillac från typ fyra till halv två på natten. Men det var grymt kul!

Akleja får ha sin sommarvilovecka nu eftersom hon ändå stått några dagar så kan hon lika gärna så några dagar till. Hennes sår såg iallafall rätt fint ut igår, litelite svullet var det bara. Har inte varit upp idag än och kollat till det men ska om en stund.

Jag har sagt till Emma att uppdatera, så får väl hoppas att hon gör det idag, det är på tiden tycker jag!



Idag får min ponny Ticket stå för bilden, för att jag saknar honom så <3



Kommentarer
Postat av: Lenie :)

Världens bästa! Hur ska jag klara mig utan han i 1 hel vecka? Hur klarar du dej? :o <3 Det är bara o komma snart tror att Busponnyn saknar dej! ♥ Hihi kramiz ^^)

2011-07-09 @ 13:47:44
URL: http://lenieskoglund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet inte hur jag klarar mig faktiskt. Ja, det ska jag verkligrn göra! :) Kram

2011-07-10 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0