Sorry!!!

Hej!
Jag är JÄTTELEDSEN att jag inte har uppdaterat på några dagar, det har varit för mycket som har hänt hela tiden!

Okej då börjar vi :)
I förrgår var det tävling för mig och egon i Karlstad :) Jag startade typ 20 i nio på kvällen. Så vi åkte till Karlstad vid 3 ungefär och kom hem vid 1 :) ganska sent men ändå, vi skulle ju cruisa i stan nästa dag så vi var tvungna att åka hem samma dag.

Det var en grymt kul tävling den här gången, träffade massa trevliga folk, t.ex. Matilda, Sofia, Adam och Helene (en av mina tränare )
Helene hjälpte mig på framridningen och ponnyn var grymt fin! Så himla nöjd var jag men honom! Han blev loss och fin i sidorna, lite seg var han (men herre gud det måste han få vara när han åkt flera timmar i transporten och tävla samma dag!)

Inne på banan var det extremt tungt! hihi, och det första han gjorde var att lägga av tre stora bocksprång. Han var tittig inne på banan, nästan lite taskig mot mig för det fanns inget att vara rädd för, eller jo kanske en sak, en av domarna SÖRPLADE kaffe precis när jag red förbi. Och jag menar verkligen sörpla.
Förövrigt var han rätt fin men jag var tvungen att lägga ner all energi på min ponny och glömmer vägen TVÅ gånger :( Så det blev 18 MINUS! Men ändå lyckades vi få en ritt på över 60 %. Så jag är mer än nöjd! :)



Igår så var det cruising för mig och Larsson i Cadillacen. Först fick vi skjutsa omkring på våra föräldrar lite sen åkte vi iväg och käka lite mat och sen cruising igen ;) senare framåt kvällen träffas nästan alla bilar vid Statoil. Vi var där ett tag. Sen stack jag och Larsson iväg och tog in hästarna och kvällsfodra.
Påväg ner åt stan igen gick musiken igång och foten lite mer på gasen! :D fan vad kul vi hade! Jag kan ju säga att många killar glor när två unga blondiner kommer i en grön Cadillac! Vi blev t.o.m bjudna på en calzone ;) hämta upp föräldrarna oh dumpa av dom på krogen! Vi själva körde runt på stan, gasade ifrån en bil full med killar mm ;) kom hem vid typ halv två :D  

Ha det gött och jag hoppas jag är förlåten för uppdateringarna!


Min underbara chaufför Larsson :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0