Godmorgon!

Godmorgon kära bloggläsare! har något drömt något kul? Det har inte jag, tror jag iaf! Jag vet faktiskt inte vad jag drömde inatt?

 

Men iallafall, idag är det tisdag och jag ska rida ut med Denice! kulit, kulit! Men vi ska inte rida förens senare ikväll så jag uppdaterar då hur det gick och rida!

Eummmh, snart kommer mina kusiner och då ska vi klippa deras häst (och ja, jag vet att det låter konstigt men ägarna som hade honom innan klippte honom året runt, så nu sätter han vinterpäls hela tiden :/ och det är juh inte så kul för honom på sommaren precis!) Efter det ska jag väl mocka och ta hand om min söta ponny.

 

Och juste! Larsson, du ska övningsköra Caddilac idag! :D

 

(jag har aldrig i hela mitt liv blogga förut så jag är väldigt nybörjare på det här, men jag ska göra mitt bästa!)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0