Superb!

Tjena! :D

Nu har jag ridit och fixat färdigt i stallet för idag vad jag vet!
Egon gick bra idag faktiskt! Surprised!? men det var fortfarande mycket bromsar och så! :/


Vi började med att skritta ut 10 minuter ungefär. Tråkigt nog så fick jag se att det var gassande sol i paddocken (man ska inte klaga men 31 grader och rida hör inte ihop), men det fläktade lite så det gick ganska bra. Jag red inte jätte länge men det behövdes inte heller! Jag mjukade upp honom i sidorna och gjorde lite tempoväxlingar, kolla om jag kunde ställa honom åt båda hållen och så ;)



Jag är iaf nöjd med min ponny idag, det kan gå bättre men det var ändå helt okej :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0